lördag 27 oktober 2018

Lördagen den tjugosjunde oktober 2018

Jag kom hem sent igår efter att ha varit ute på krogen och istället för att gå och lägga mig så spelade jag Red Dead Redemption 2, det resulterade i att jag vaknade grymt sent idag. Jag sprang från sängen till soffan för att spela mer av Red Dead Redemption 2, jag har aldrig spelat ett så bra spel - någonsin. Efter att ha spelat i nio timmar i ett sträck så piffade jag till mig och drog ner på krogen The Kongs Arms. Där spelade bandet Prudence - vilket var okej. Sen slank jag in på en av stans pizzerior för att trycka in en Mexicana i käften, efter min natt på stan drog jag sedan hem för att spela mer - så klart. Tack för att du besöker mig. 


- Jag älskar det här spelet


- Jag var en lortgris och behövde bada


- Skrämde skiten ur min häst


- Världens bästa spel


- Vattenfall


- Älskade spel


- Så vackert


- Det äckelsnöade idag


- Pizza


- Prudence var okej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar