fredag 26 oktober 2018

Fredagen den tjugosjätte oktober 2018

Jag satte uppe på tok för länge och spelade Red Dead Redemption 2, det var länge sedan som jag spelade ett så välutvecklat spel. På eftermiddagen gick jag ut och gick en promenad i det sköna vädret för att sedan dra hem och spela mer. På kvällen drog jag ner på stan och in på krogen Harrys som öppnade idag, det fanns ett Harrys förr i Falun men det la ner för cirka tio år sedan. Jag vet inte vad jag tyckte om det nya Harrys, dansgolvet var litet och det tog 20 minuter att beställa något från baren. Jag förstår om personalen är ovana, men dom var underbemannade. Musiken var okej och lokalen var väldigt fin, Harrys får 3 av 5 vargar i betyg av mig. Det slutade med att jag hämtade jackan och drog hem till min favoritkrog - The Kings Arms. Tack för att du besöker mig. 


- Pantade burkar


- Är det spelrelease så är det





- Jag älskar hästar


- Min favorit


- Jag har flätat manen på min häst Epona


- Harrys dansgolv


- En av två barer


- Stora baren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar