torsdag 25 oktober 2018

Torsdagen den tjugofemte oktober 2018

Vaknade tidigt idag så jag steg upp och plockade undan lite skit i köket, diskade undan lite porslin som stått för länge i diskhon. När allt det där var klart så slog jag på min Playstation 4 och satte den på stand-by, för i natt så släpps äntligen Red Dead Redmption 2 och när jag kommer hem från jobbet i natt så ska spelet vara nerladdat. Idag släppte också Rickstar Games på embargot för alla speljournalister och vipps så kryllade av recensioner av Red Dead Redemption 2 på nätet. Det här var min sista arbetsdag för den här veckan, jag tog ledigt i morgon enbart för att kunna spela ovannämnda spel. I morgon blir det utgång på stans nya krog Harrys, det ska bli kul. Tack för att du besöker mig. 

Diverse betyg på Red Dead Redemption 2:


- Tjejkväll i Falun


- Det sämsta med varg :(


- Runn


- Båtplatsen i Källviken


- Gula blommor till dig som besöker mig

2 kommentarer: