onsdag 24 oktober 2018

Onsdagen den tjugofjärde oktober 2018

Det är idag två månader kvar till julafton, julbord är bokat och idag såg jag adventskalendrar på macken jag är och handlar på. Det är ju för tusan onsdag idag och vanligtvis brukar man ha jobbat halva veckan då, men jag är ledig fredag, lördag och söndag så jag ser ljuset i tunneln. På fredag ska jag spela Red Dead Redmption 2 och på kvällen ska jag gå ut, krogen Harry’s är tillbaka i Falun och dom öppnar igen efter en cirka 10 års frånvaro. I natt ramlar lönen in på mitt konto och från och med nu är det köpstopp hos mig, jag måste få ihop mer pengar till min resa i januari. Tack för att du besöker mig. 


- Fullmåne, jag hatar den. Får svårt med sömnen


- Kameran i min iPhone Xs Max imponerar på mig


- En bild från spelet Assassin’s Creed Odyssey till Malin


- Blommor till dig som besöker mig


- Min gubbe i Pokémon Go fick en ny hatt

2 kommentarer: