onsdag 31 oktober 2018

Onsdagen den trettioförsta oktober 2018

Det är onsdag och tidigare i veckan uppdagades det att företagaren Karl Hedin sitter anhållen för jaktbrott och det är inga småbrott han har pysslat med. Han har tjuvjagat varg och eldat upp dessa i en ugn vid ett av hans sågverk. Nu drömmer jag om att få vara ensam med aset i en halvtimme och sen elda upp han levande. Men nu är jag inte kriminell, jag skulle aldrig kunna dräpa någon människa, men jag hoppas att han får sitt straff och att det finns folk på fängelset som tar hand om honom. Ju fler artiklar jag läser ju mer förbannad blir jag och nu måste jag sluta tänka på fanskapet innan jag självantänder.

I kväll när jag kommer hem från jobbet kommer jag slå ner min lilla rumpa i min soffa för att spela världens bästa spel, Red Dead Redemption 2. Jag är ledig både torsdag och fredag den här veckan så det kommer bli ett jäkla spelande. (Sorry Malin) Jag ska hinna med tvättstugan också, man har bytt till ett elektroniskt bokningssystem i tvättstugan och jag vet inte hur man bokar en tid, så vi får väl se om jag lyckas tvätta några kläder. På fredag blir det lunch med Jonas och på kvällen ska jag gå ut på krogen. Tack för att du besöker mig. 


- Jag hoppas på karma


- Blä


- Usch


- Inte så kul väder


- Skitväder


- Fyrtio nyanser av brunt


- En av Faluns gamla brandstationer


- Hittade den snabbaste och vackraste hästen i RDR 2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar