torsdag 1 november 2018

Torsdagen den första november 2018

November är här och jag fryser som en nakenhund, det här är inte min årstid. I natt när jag kom hem från jobbet var jag lika pigg som en mört så jag gick aldrig och la mig, mina sömnproblemn gör mig orolig då jag alltid har sovit 12-15 timmar per natt. Vid elva var jag så pass hungrig att jag drog ner på en av stans pizzerior och där tryckte jag in en El Taco-pizza i truten. Väl hemma somnade jag innan ja la huvudet på kudden och på kvällen drog jag igång spelet Red Dead Redemption 2.


- Jag slog läger i Red Dead Redmption 2


- El Taco


- Världens bästa spel


- Några brände kors


- Tung packning i vacker miljö


- RDR2 drog in 6,6 miljarder kronor på tre dagar
 

- Vacker laddskärm


- Falun by night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar