fredag 2 november 2018

Fredagen den andra november 2018

Lika trött som ett vietnamesiskt hängbukssvin steg jag upp redan innan klockan elva idag, jag och min vän Jonas hade bestämt att vi skulle luncha. Han kom och hämtade upp mig och vi drog iväg och gjorde ett ärende åt The Kings Arms i Falun där Jonas jobbar, Jonas är även basist i bandet Follow the Cipher och när jag tänker på det så kan jag bli lite starstrucked. Efter lunchen drog jag hem för att spela Red Dead Redemption 2 och det gjorde jag hela dagen. På kvällen drog jag ner på krogen The Kings Arms där jag träffade på en massa bekanta och vi pratade och hade mycket trevligt fram till krogen stängde vid två, sen gick jag hem för att spela mer av det där cowboy-spelet som jag tjatar om hela tiden. Tack för att du besöker mig. 


- Jag älskar Jonas hallmatta


- Kinamat


- Rosor med bokeh-effekt


- Parkerar min vita springare


- Mockar skit


- Jag leker Zeb Macahan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar