onsdag 7 november 2018

Onsdagen den sjunde november 2018

Jag var ledig från jobbet igår och jag har varit ledig från jobbet idag. Att jag suttit och spelat spelet Red Dead Redemption 2 under dessa dagar är egentligen ingen hemlighet, det enda som fick mig att lyfta på röven från soffan igår var tvättstugan. Idag vaknade jag strax efter klockan 17 och det första jag gjorde var att spela ovanämnda spel. Idag är det exakt två månader kvar till min resa till Nya Zeeland, vi får se om det blir en resa, jag har inte lyckats spara ihop så mycket pengar som jag behöver. Idag är den resan inte huggen i sten, men jag kämpar på och hoppas att jag kommer iväg. Tack för att du besöker mig. 


- Ständigt denna tvättstuga


- Jag rodde i en eka


- Århundrades spel


- ”Im a poor lonesome cowboy”


- Vidrig - så klart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar