måndag 5 november 2018

Måndagen den femte november 2018

Äntligen måndag! Ja det var det första jag vrålade idag när jag steg upp, fast det var mer ett tyst vrål eftersom jag inte ville att mina grannar skulle höra, dom brukar alltid få höra mig vråla i vredesmod varje gång det går dåligt i ett spel. Mitt vardagsrum, som egentligen består av vita tapeter, har blivit mörkate av alla svordommor och svavel som jag spottar ur mig när game over visas på min tv. Anledningen till min måndags-glädje är att jag är ledig tisdag och onsdag, det känns ju så klart jäkligt skönt även om jag ska slita som ett djur i tvättstugan i morgon. Tack för att du besöker mig. 


- Spelet Red Dead Redemption 2 är otroligt vackert


- Morgontimmarna i spelet Red Dead Redemption 2


- Solljus i spelet Red Dead Redemption 2


- Scanian och jag jobbade i dimma idag


- In i dimman


- Gruvgatan i Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar