söndag 4 november 2018

Söndagen den fjärde november 2018

Det har varit en tung vecka för oss som älskar varg, i början på veckan uppdagades det att Karl Hedin misstänks för grovt jaktbrott. Nu läser jag på di.se att aset har skaffat sig fiender och det var ju precis som jag hade hoppats på, nu håller jag tummarna att han får vad han förtjänar. För några dagar sedan gick djurparlen Kolmården ut med att dom avlivar alla sina vargar och att olyckan där en djurskötare överfalls och dödades av vargarna 2012 ska vara orsaken, jag kommer aldrig besöka Kolmården igen. Kolmården har skött det här så jävla uselt så att det är pinsamt, jag hoppas att dom aldrig mer får köpa in några djur.

Jag har jobbat hela den här helgen och jag ska även jobba i morgon innan jag får vara ledig i två dagar, på tisdag ska jag tvätta, intressant blogg det här. Sen ska jag ju spela mer av Red Dead Redemption så klart. Tack för att du besöker mig. 


- Falun


- Det blev en kopp te innan det var dags att börja jobba


- Red Dead Redemption 2


- Falun by night


- En kall natt

4 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder du tar kram😉❤❤❤

    SvaraRadera
  2. Det jag hörde om/av Kolmården var att vargarna började bli gamla och dåliga....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej KH, tack för din kommentar.
      Jo jag hörde också det, men jag gissar på att det är den officiella ursäkten. Den inofficiela ursäkten är att vargarna ska bort pga olyckan. Jag gissar här och kan givetvis ha fel, men jag hävdar bestämt att den där förbannade djurparken ska läggas ner. Hatar Kolmården!

      Radera