tisdag 13 november 2018

Tisdagen den trettonde november 2018

Jag jobbade hela helgen och igår fick jag äntligen vara lite ledig, igår spelade jag Red Dead Redmption 2 i tolv timmar i ett sträck och nu börjar det lilla irritationsmomentet, som jag skrev om i min recension, bli ett stort problem. Det handlar om att man inte kan dra vapnen tillräckligt snabbt och igår fick jag nog och slog sönder dosan, det var länge sedan som jag slog sönder en dosa då dessa kostar 6-700 kronor styck och jag har börjat tröttna på spelet. Nu ska jag skynda  mig med alla uppdrag så kommer jag förmodligen aldrig mer spela det, så kan det gå!

Vare sig vi vill det eller inte så befinner vi oss i november månad, men jag måste ändå tacka vädergudarna att vi har regn och plusgrader. Jag hoppas verkligen att miljöförstöringen har sabbat vintern, jag önskar vi får 15-20 grader varmt under vinterhalvåret. Ingen snö, vidrig kyla, bara varmt och mörkt. Trots att jag förmodligen är norra europas största soldyrkare så vill jag ha det mötkt under vinterhalvåret, jag älskar att jobba i mörkret och jag älskar att sitta hemma med tända ljus när det är mörkt ute - mysigt! Tack för att du besöker mig. 


- ... to comitt suicide


- Jag hatar hästjäveln nu


- Jag börjar nästan hata Red Dead Redemption 2 nu


- Spelet var grymt i början, nu ett stort irritationsmoment


- Önskar att jag var klar med det nu


- Fortfarande vackert


- Åtta veckor kvar till min fem veckor långa semester

4 kommentarer: