söndag 11 november 2018

Söndagen den elfte november 2018

Jag kom hem vid tre-tiden i morse efter att ha jobbat, jag satte igång med att spela Red Dead Redemption 2 fram till morgonen. Det är fars dag idag och eftersom jag jobbar idag också så blev det till att ringa min gamla far, han satt och kollade på Parlamentet när jag ringde och vi pratade om politik som vi alltid gör när vi pratar, vi gillar inte Socialdemokraterna så vi smutskastar alltid det partiet. Idag fick jag och min Scania köra hela kvällen innan jag packade ihop och gick hem, för att spela mer Red Dead Redemption 2 - så klart! Tack för att du besöker mig. 


- Gjorde en mysig brasa


- Dimmigt och jag borde rykta min häst


- Tandläkarväder


- Jobbat hela helgen


- En kuslig kyrkogård i natten


- Faluns hoppbackar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar