söndag 11 november 2018

Mina favoritklipp från Youtube

Jag har hängt på internet i 20 år nu, det började på ett Datortek 1998-99 och idag är jag kraftigt nätberoende. När nätet var nytt började det ramla in korta men ack så roliga klipp, Youtube fanns inte då men som tur är har någon kopierat dessa filmer och lagt upp på Tuben som ungdommarna säger. Här är mina favoriter från mina 20 år som internetberoende:

Apan som kliar sig i röven och shockas
Ett av dom första roliga klipp som jag ser på nätet. Det kliar duktigt i rumpan på apan så han börjar klia sig där bak, vad som sedan händer gör att fortfarande garvar magsäcken ur led. [LÄNK]

Trummisen från en annan planet
Det börjar som en vanlig kosert någonstans i USA, alla bandmedlemmar uppför sig normalt. Plötsligt börjar trummisen glänsa och jag ligger på golvet och kippar efter luft. [LÄNK]

Naken man springer fel
Jag har sett klippet säkert en tusen gånger vid det här laget, den nakna mannen springer fel och bara det är ju skitkul. Men här är det mannen som filmar som är roligast, hans skratt gör att jag avlider. Det här är mitt absoluta favoritklipp - någonsin! [LÄNK]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar