torsdag 8 november 2018

Torsdagen den åttonde november 2018

Igår när jag satt och spelade Red Dead Redemption 2 så träffade jag på en kille som är kär i en kvinna som heter Penelope, han hade skrivit ett kärleksbrev som han ville att jag skulle överlämna till henne. När jag rider iväg på min vita springare så börjar dom ljuvligaste tonerna jag någonsin har hört i ett spel, jag blev så tagen av musiken att jag la ner handkontrollen och höjde ljudet. Låten heter The Course of True Love och idag har den låten stått på repeat, den är så vacker. Jag gjorde ett filmklipp om uppdraget, den ligger på min Youtube-kanal. Prenumerera gärna på den. ♥ Tack för att du besöker mig. ♥



- Sagolikt vackert


- Älskade spel 

Jag har varit ledig tisdag och onsdag den här veckan, idag var det dags att klättra upp i min Scania och göra skäl för lönen. Att jag fick vara ledig två dagar mitt i veckan beror inte på att min arbetsgivare är snäll, jag ska jobba hela helgen och först på måndag är jag ledig. Surt sa Vargen! Men det finns ett ljus i tunneln här, jag ska bara jobba tre helger till, sen går jag på fem veckors semester. Det kan bli sex veckor om jag känner för det, jag hatar som bekant vintern och jag kommer förmodligen ofra en veckas lön bara för att kunna stanna hemma och sitta nära min värmefläkt. Tack för att du besöker mig. 


- Ständigt denna handling


- Tillbaka i min Scania igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar