måndag 10 december 2018

Bloggen har uppdaterats varje dag under 2018

I början på det här året stod jag och min smått värdelösa blogg vid ett vägskäl, antingen skulle jag lägga ner skiten eller så skulle jag försöka locka fler besökare - jag valde det sistnämnda. Jag satte upp målet att jag skulle blogga varje dag under året, det här inlägget är mitt 373:e inlägg och jag har alltså lyckats med mitt mål. Vissa dagar har jag knappt tio besök, andra dagar är det 20-25 som besöler mig och min blogg. 

Här måste jag poängtera att jag inte tjänar ett öre på min blogg eftersom den inte har några annonser, jag vill nå ut till fler samtidigt som jag vet att det är skitsvårt att ”slå igenom” med tanke på det skit som jag bloggar om. Vem vill läsa om en sur gubbjävel som bara jobbar, sover och tvättar?

Ibland händer det att jag hittat något som lockar en massa människor, i september i år bloggade jag om Cruisingen Stannar, ett inlägg som lockat 5015 besök. I somras besökte jag utställningen om Jan Stenmark i Falun, det inlägget lockade 3064 besök, ändå så lyckas jag inte behålla någon av dessa besökare, vilket är trisst så klart. Nästa år fyller jag tio år som bloggare och jag kommer att fortsätta blogga fram till dess i alla fall. Jag vill passa på att tacka just dig för att du besöker bloggen, varje besök räknas, varje besök är en sorts belöning, varje besök inspirerar mig att fortsätta. Tack. 


- Tack

6 kommentarer:

  1. Jobbar, sover, tvättar och äter 😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHAHA 😂
      Exakt. Ändå återkommer du 😛👍🏼

      Radera
    2. Haha ja mitt liv är inte heller så händelserikt 😂

      Radera
    3. Hahahahaha 😂
      Ja men då kan ju du också blogga, två stycket skitbloggar är bättre än en 😁

      Radera
  2. Vissa behåller du ju... 😉

    SvaraRadera