fredag 7 december 2018

Fredagen den sjunde december 2018

Igår när jag slog på min mobil så fick jag en hälsning från Spotify, enligt Spotify så har jag lyssnat på ganska mycket musik under året och det visste jag redan, jag har aldrig lyssnat på så mycket musik som jag gjort i år och den artist som jag lyssnat på mest är Lars Winnerbäck. Jag har använt Spotify i hela 50 762 minuter, det blir 846 timmars lyssnande eller 35 dygn i ett sträck. 2 077 olika låtar och 1 271 olika artister ska jag ha lyssnat på.



- Kungen Winnerbäck spelades mest i min mobiltelefon

Äntligen fredag och idag är det faktiskt exakt en månad kvar till min semester, den sjunde januari på kvällen lyfter mitt plan mot Dubai. I Dubai byter jag plan och flyger direkt till nordön på Nya Zeeland, det är en flygresa på 16 timmar det - usch! Den här veckan har jag googlat efter biljetter till Hobbiton, jag har hittat en ganska billig biljett dit och jag måste boka en biljett i morgon nör jag får tid. På torsdag, nästa vecka, ska jag fixa ett internationellt körkort och nu börjar jag bli klar med allt.

Jag satt uppe och spelade Red Dead Redemption 2 i natt och plötsligt började det kräk-snöa och idag när jag gick till jobbet låg snön kvar, det ska dock bli plusgrader framöver och ingen är väl gladare åt det än jag. I helgen ska jag spela Red Dead Redemption 2, hälsa på min far som kommit hem från sjukhuset, tvätta och förhoppningsvis besöka julmarknaden vid Falu Koppargruva. Tack för att du besöker mig. 


- Vacker himmel


- Kristine Kyrka under snö


- Vidrig årstid


- Snökanoner i Källviksbacken i Falun


- Tog en skogspromenad innan jobbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar