måndag 24 december 2018

Måndagen den tjugofjärde december 2018 (Julafton)

Det är julafton och idag tittade min mor förbi, men innan hon kom så fick jag lov att plocka fram dammsugaren och slita som ett djur, när dammsög jag sist? Jag och min mor kollade på ett avsnitt ur den bästa julkalendern - Trolltider. Sen kollade vi på filmen Göta Kanal en stund och sen blev det julklappsutdelning. Jag fick en jättefin kofta, en Scania t-shirt, en Scania-kalender, en Scania keps, stickade vantar och raggsockor. Tusen tack mamma!  Under kvällen spelade jag en massa Red Dead Redemption 2 och det gjorde jag resten av dagen. God jul och ett gott nytt år på dig.  Tack för att du besöker mig. 


- Dammsuga är ju inte roligt direkt


- Min mor 


- Fick en jättefin keps 


- Skitsnygg Scania t-shirt 


- Fin kofta 


- Fina stickade vantar och sockor


- Jag spelade GTA V i snön som kom igår


- Spelade RDR 2 också


- God


- Jul

2 kommentarer: