tisdag 25 december 2018

Tisdagen den tjugofemte december 2018 (Juldagen)

Hur trött får man bli tänkte jag när jag klev upp idag, jag hade sovit till klockan 16. Jag satte på en kopp te och slog mig ner i min lilla soffa för att spela Red Dead Redemption 2, jag kommer att snart klara ut det - tyvärr. Red Dead Redemption 2 är det bästa spelet som jag har spelat under mina trettiotvå år som spelnörd, det finns så mycket i det spelet som jag aldrig kommer att glömma. Efter att ha spelat en bra stund var det dags att göra sig i ordning för en ny arbetsvecka, det är, sjukt nog, bara två arbetsveckor kvar nu. Jag har väl inte riktigt förstått att jag ska flyga till andra sidan jorden igen, poletten kommer väl ramla ner när jag står på Arlanda.

Det är tre år sedan som jag drog iväg till Australien helt själv och det känns lite pirrigt att få dra iväg igen, speciellt eftersom jag inte har något boende bokat i en hel vecka på Sydön. Jag vet att det finns en massa vandrarhem på Nya Zeeland så jag lär inte bli utan boende, men det känns lite läskigt att inte ha något bokat, speciellt eftersom jag alltid bokar allt innan avresa. Men det kommer, förhoppningsvis, bli det bästa på hela resan då jag ska åka runt i en liten Toyota på Sydön. Sen ska det bli jättekul att få träffa mina vänner Daniel och Eva i Melbourne samt Christopher i Alice Springs. Tack för att du besöker mig. 


- Jag hann spela världens bästa spel - RDR 2


- Alla utom jag är ledig idag :(


- Stor snöflinga


- På väg hem

2 kommentarer: