måndag 3 december 2018

Måndagen den tredje december 2018

Efter en väldigt trevlig helg med ånglok, julskyltning och hästcruising så är det måndag igen, men jag har nu bara fem veckor kvar att jobba. Nu på söndag så är det julmarknad vid Falu Koppargruva och det är en väldigt populär marknad trots att det brukar vara jäkligt kallt, men skulle det vara plusgrader så kommer jag göra ett besök.
I dag ringde jag Lennart på Motormännen i Falun för att boka ett möte hos honom, jag måste ha ett internationellt körkort för Nya Zeeland och Australien, jag fick tid först på torsdag nästa vecka och det passar mig ganska bra eftersom jag är ledig då.
Ett internationellt körkort kostar hiskeliga 400 kronor idag och det känns rätt surt att slänga iväg så mycket pengar på en papperslapp med mitt foto på, men det är hyrbilsfirmorna som kräver det.

Jag vill passa på att tacka alla som kollat in mitt klipp från gårdagens hästcruising, efter ett dygn hade klippet 500 visningar. Som vanligt tjänar jag ingenting på mina Youtube-klipp, men jag tycker ändå att det är skitkul att så många hittar till min kanal och mina klipp. Prenumerera gärna på den. Tack för att du besöker mig. 

Mina klipp från helgen: Ångloket Hästcruisingen


- Fint i Falun


- Fint i Borlänge


- Vackert i Falun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar