söndag 2 december 2018

Söndagen den andra december 2018 (Första advent)

Idag anordnades, för första gången, hästcruising i Falun. Men innan jag drog bort till samlingsplatsen för hästarna så gick jag bort till järnvägsstationen för att fota det fina ånglok som har rullat mellan Falun och Grycksbo i helgen.
Sen skyndade jag mig bort till Bosse Hårdén och hans evenemang - hästcruising. Det här var den första hästcruisingen som anordnats i Falun och arrangören lovade att det här kommer att bli en tradition nu.

Massor av människor stod samlade längs med hästarnas färdväg och jag hörde många som pratade gott om arrangemanget, jag som älskar hästar tyckte att det här var kul att få uppleva och Bosse ska ha ett jätte-tack som skakar liv i den här döda staden.
Väl hemma igen spelade jag Red Dead Online tillsammans med Mackan och Adam hela natten lång. Tack för att du besöker mig. 



- Ångloket igen


- Marknad


- Julskyltning


- Min häst i spelet RDR 2


- Ledarbilen för hästcruising


- Hästcruising


- Tomtemor


- Många fina hästar


- Den här blev min favorithäst


- Väldigt roligt med hästcruising


- Kommer tillbaka nästa år


- Fin häst


- Det drog mycket folk


- Hästar


- Någon maskot


- Brandmännen var med på julskyltningen också


- Köpte vacker tekopp på Indiska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar