torsdag 20 december 2018

Mina resor under 2019

Det här året börjar ju lida mot sitt slut och som alltid ligger jag ett år före med planeringen av resor. Den sjunde januari drar jag iväg till Nya Zeeland och två veckor senare flyger jag över till Australien, jag har aldrig varit på Nya Zeeland så det ska bli riktigt kul att åka dit. Jag har börjat kolla runt på Youtube om vad man inte får missa på Nya Zeeland och landet ser supermysigt ut. I början på februari börjar jag jobba igen, men bara fram till september då jag, min vän Pontus med familj drar till Grekland en vecka, det blir Rhodos Jag har tjatat hål i huvudet på min vän Adam om att vi ska göra om vår Route 66-resa och om det blir av så reser vi till Chicago i september. Så här ser mina resplaner ut för 2019.

2019-01-07
Nya Zeeland

2019-01-21
Australien

2019-09-12
Grekland (Rhodos)

2019-09-16
USA (Route 66)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar