onsdag 19 december 2018

Onsdagen den nittonde december 2018

Jag var ledig från jobbet igår och även idag har jag varit ledig, jag har inte gjort någonting alls under dom här två dagarna, förutom att tvätta och spela Red Dead Redemption 2 så klart. Jag har kollat igenom mina packlistor om det är något som jag behöver köpa till min resa, vilket det verkar som jag inte behöver. Jag har visserligen en sak att boka i Sydney, vid bron Harbour Bridge finns företaget Bridgeclimb som tar en upp på bron och där uppe är det en fantastisk utsikt över hamnen och operahuset. I morgon är det dags att jobba igen och det är tänkt att jag ska jobba i helgen också, jag har dock tagit ledigt på lördag. Tack för att du besöker mig. 


- Ständigt denna tvättstuga


- Lite julkänsla över Falun nu


- Lugnet före stormen


- På fredag blir det kaos


- Snötäckta träd


- Lampa med istappar


- Idag var brandkåren ute med stegbilen


- Snötäckt julbock


- Det blev mycket Red Dead Redemption 2 under ledigheten


- Tryckte in en fett-plätt i anletet idag

2 kommentarer:

  1. Fastidious response in return of this difficulty with genuine arguments and explaining all on the
    topic of that.

    SvaraRadera