söndag 30 december 2018

Söndagen den trettionde december 2018

Det är endast två dagar kvar på 2018 och jag tycker det här året har gått fort, det sägs ju att tiden går fortare ju äldre man är. Klockan 15 hade jag tvättid idag, gissa vem som försov sig? Jag kutade som en plågad farbror ner till tvättstugan för att hinna låsa upp den elektroniska dörren för att på så vis inte bli av med min tvättid - jag hann. Under tiden som dom stackars maskinerna tuggade på min äckliga smutstvätt så drog jag ner på stan för att handla, det blev mest hygienartiklar till min resa.

Väl hemma igen så hämtade jag upp mina resväskor som jag ställde ut på balkongen, Gud vet vad det finns i dom där gamla väskorna, jag är mest rädd för bedbugs. Efter att ha slitit som ett djur med tvättstuga och handling, jag har ingen bil så det var en hel del att bära på, så slog jag ner röven i soffan för att spela lite Gran Theft Auto V: Online och sedan Red Dead Redemption 2. Tack för att du besöker mig. 


- Det blev ett glas på krogen idag - Pepsi Max så klart



- Ständigt denna tvättstuga



- Handlat till resan



- Jag känner mig lika fnittrig som en fjortis med pappas bankkort



- Det blev en fett-plätt till lunch och middag idag



- Spelade Red Dead Redemption 2

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag undrar var du köpt pizzan, den ser väldigt god ut! Allt gott //Pizzaälskare

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Den är köpt i Falun, på restaurang Amorita :)

      Radera