söndag 17 februari 2019

Den vackraste reklamfilmen någonsin

Den vackraste muskelbilen enligt mig är Mustangen, varje gång som jag hyr bil i USA så bokar jag en muskelbil i hopp om att få just en Mustang. Det finns alltid en risk att man får en annan amerikansk muskelbil, men jag har haft tur och alltid fått en Mustang. Det är inte bara den vackraste muskelbilen enligt mig, den är otroligt skön att köra och den är otroligt lätt att kontrollera när man sladdar med den. Jag råkade vara lite het på gasen sist och drog på för hårt i regnet, vilket resulterade i världens drift-sladd i en trafikerad korsning.

Det gick bra tack vare att bilen är så otroligt balanserad, kort sagt så älskar jag Mustangen. Ford gjorde för några år sedan den vackraste reklamfilmen jag någonsin sett, proffsföraren Vaughn Gittin Jr körde en Mustang genom några tomma gator i Kina med en sprillans ny Mustang från 2015. Han gör några riktigt snygga sladdar i klippet och allt är så vackert att jag kan kolla på klippet om och om igen.

Reklamfilmen för Ford Mustang 2015 i Kina | Bakom kulisserna på Fords reklamfilm


Den vackraste muskelbilen, här på Route 66 i Kalifornien 2017


Den vackraste muskebilen

4 kommentarer:

  1. Kollade igenom listan med musik. Gillade nästan allt
    utom Rhianna, Kent, Bruse och någon enstaka till. Tur att
    smaken är så olika trots allt. Tänk om vi människor skulle
    tycka likadant i allting, hur skulle det ser ut. :) Finns en
    låt med Kent-Pärlor, hörde den för många år sedan på en semester,
    den enda låt med dom som jag gillar, inget mer eftersom jag
    många gånger finner deras musik en aning deprimerande.

    Tjusig bil. Bruuuuuuum bruuuum ungefär så när den startar
    och, går upp i varv.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan faktiskt hålla mig dig att Kent är deprimerande. Ja va tråkigt om vi skulle tycka lika hela tiden. Visst ör bilen fin? Ja den låter mäktigt när man startar den 😊
      Vinkevink ;)

      Radera
  2. Hyrbilsfirmornas skadeförebyggare får ont i magen.

    SvaraRadera