söndag 17 februari 2019

Söndagen den sjuttonde februari 2019

Tanken var att jag skulle sätta mig ner för att spela något på min Playstation 4, men det var för fint väder ute för att sitta inne framför min tv. Så jag tog och gick ut på en liten promenad istället, det var så skönt ute i solen trots att solen är kallare här än i Australien. Haha! Men det känns så himla skönt att det inte är så mycket kvar av februari, jag ångrar inte en sekund att jag jobbar på somrarna för att få vara ledig fem veckor under den kalla vintern. Att slippa vintern i fem veckor gör väldigt mycket, det känns som att jag halverar den nästan.

Efter min promenad genom Falun slog jag ner rumpan i min soffa för att spela lite och på eftermiddagen spelade jag och min Pontus lite Grand Theft Auto V: online, på kvällen gick jag ner på Engelska puben och där träffade jag på bland annat Jasmine och vi pratade en lång stund innan jag drog hem. Det här helgen har jag inte gjort mycket och det känns riktigt skönt, nu väntar en fem dagar lång arbetsvecka - hur ska jag orka? Tack för att du besöker mig. 


- Statyn Snöklockan gör skäl för namnet



- Falun



- Våren väntar



- Skön söndagspromenad



- Lite för kallt att sitta här



- Läcker himmel 



- Faluns äldsta brandstation



- Radiohuset i Falun



- Fint väder



- Kristine Kyrka mot blå himmel

2 kommentarer: