måndag 18 februari 2019

Måndagen den artonde februari 2019

Vaknade tidigt och det första jag gjorde idag var att slå mig ner i min vita soffa för att spela Assassin’s Creed: Odyssey, jag hann aldrig spela ut det i höstas så nu ska jag göra ett nytt försök. Sen var det bara att släpa sig iväg till jobbet, det var ganska triåkigt väder idag. Men snön hade börjat smälta och jag fick ett jäkla sug efter att åka inlines, det lär dröja två månader innan jag kan börja åka på stans gator likt en trotsig tonåring på skatebord.

Mitt inlines-sug höll i sig långt in på eftermiddagen och jag satt och googlade inlines på jobbet, jag hittade ett par K2 på nätet som jag vill ha. Dom kostar 1 200 kronor just nu och jag undrar om inte jag ska beställa dom redan nu, då kan dom få vara i min säng. Haha! Väl hemma igen efter jobbet så avslutade jag dagen på samma sätt som jag började den på. Tack för att du besöker mig. 

Dagens favoritlåt: Lasse Stefanz - Främling


- Blir jäkligt sugen på inlines när jag ser torr asfalt



- Nu smälter skiten



- Jag vill åka inlines nu



- Sugen på dessa. Foto: skatepro.se



- Faluns hoppbackar



- Dags att jobba igen

6 kommentarer:

  1. Har du svårt att bestämma bild till bloggen? 😅

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahahaha 😂
      Nja, jag försöker byta ofta för att få en fräschare blogg.
      Det ska se ut som den uppdateras oftare med alla ”nya” bilder 😁

      Radera
  2. Det blir inga inlines i år. Hör du det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! 😂
      Va fan säger du?
      Inte ens om du drar inlinesen för hand?

      Radera