tisdag 19 februari 2019

Tisdagen den nittonde februari 2019

Jag satt uppe till 04 i morse och spelade spel, efter sex timmar sömn var det dags att kliva upp tyckte  min gubb-kropp, själv ville jag bara begrava anisktet i mina händer och vråla av missnöje. I stället för att ligga och vrida och vända på mig så steg jag upp ur sängen och spelade en massa Assassin’s Creed: Odyssey. På väg till jobbet idag så upptäckte jag att man påbörjat jobbet med att sopa upp allt grus, det var som om någon hade läst om mitt inlines-sug och bestämt sig för att hjälpa mig. Haha!

Sen jag kom hem från min Nya Zeeland/Australien-resa så har det inte varit en enda dag med minusgrader, idag när jag gick till jobbet kändes det så jäkla skönt när jag såg hur snön smälter. Visst kan det börja snöa vilken dag som helst, vi har hela mars månad kvar, men det känns så jäkla underbart att vi har en vår framför oss. Tack för att du besöker mig. 



- Min fina häst i Assassin’s Creed: Odyssey



- Älskar min tekopp



- Uppsopat grus idag



- Snön smälter fort nu



- Bäst när man är trött



- Grå himmel och en av Faluns alla slagghögar



- Nej tack, den vill jag verkligen inte uppleva Ford



- Fullmåne

4 kommentarer: