tisdag 26 februari 2019

Tisdagen den tjugosjätte februari 2019

Idag drog bokrean igång, jag som aldrig läst en bok i hela mitt liv satte mig ner vid datorn för att betala räkningar i stället. Jag hann också med att spela lite Assassin's Creed: Odyssey innan det var dags att dra iväg till jobbet. På eftermiddagen fick jag reda på att min morbror ska begravas på torsdag nästa vecka och när jag kollade mitt jobbschema så visade det sig att jag är ledig då. Nu kommer jag kunna gå på begravningen, men det kommer nog bli jobbigt. Jag brukar kunna hålla ihop om ingen gråter, men jag börjar lipa så fort som jag hör någon annan gråta. 

Till helgen måste jag köpa en svart skjorta och slips som jag ska ha på begravningen, jag bär aldrig svarta kläder annars då jag tycker att svart bara påminner mig om just begravningar. Tack för att du besöker mig. 


- Falun bjöd på fint väder



- Blå himmel



- Det smälter och jag blir så himla lycklig



- Underbara sol



- Snö, slagghög och blå himmel



- Nio otroliga grader



- Ja, jag fotar rakt in i solen



- Solglasögon-väder



- Jag älskar att köra i mörkret

1 kommentar: