tisdag 26 februari 2019

Jag är rädd för månadsskiftet februari/mars

Jag har, så länge jag minns, insjuknat i både influensa och vinterkräksjukan samtidigt och det sker i slutet på februari eller i början på mars. Det slår aldrig fel, den här veckan börjar jag darra av skräck, det är snart dags. När jag blir sjuk blir jag helt utslagen, helt orkeslös. Det finns gånger när jag krypit, på alla fyra, till köket eller badrummet. Idag köpte jag på mig Alvedon och Ipren ihopp om att överleva årets epidemi, gud hjälpe mig.


- Jag hoppas att dessa ska hjälpa mig

7 kommentarer:

  1. Du borde ju ha åldern inne snart för att kunna vaccinera dig 😉😂

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAHA! Men va fan är det här? Nu slutar jag blogga ;p

      Radera
  2. Hoppas du inte åker på nåt skit🤔🤔🤔

    SvaraRadera
  3. Se till att ha coca cola hemma! Då slipper du bli helt utslagen! Avslagen cola är ett måste vid magsjuka, du får i dej mineraler o energi. Men den MÅSTE vara avslagen och intas i små små klunkar o mängd. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dricker inte vanlig cola. Men tack för tipset 😊

      Radera
    2. Inte jag heller men i dessa tider har jag det hemma! Man måste kunna göra undantag! 😁

      Radera