måndag 25 februari 2019

Måndagen den tjugofemte februari 2019

Gårdagens promenad på en mil var tydligen för mycket för den här gamla skröpliga kroppen, idag vaknade jag och hade ont i skenbenen - haha! Jag la mig sent igår och jag vaknade sent idag, det är en liten seger mot min jetlag som jag stångat mig blodig mot i två veckors tid. Jag hade gått om tid innan det var dags att gå och jobba så jag spelade en massa Assassin’s Creed: Odyssey, sen fanns det ingen återvändo, det var dags att hasa sig iväg till jobbet - med mina trasiga skenben. Tack för att du besöker mig. 



- Min fina häst i Assassin’s Creed: Odyssey



- Dystert väder idag



- Det lär dröja innan skateparken öppnar



- Tråkig himmel



- Här surfas det på betald arbetstid

 

- Sjukt vacker himmel under kvällen



- Grym låt - lyssna på den nu ;)

2 kommentarer: