onsdag 13 februari 2019

Torsdagen den fjortonde februari 2019 (Alla hjärtans dag)

Fyra timmars sömn per natt, ja det är min verklighet just nu det. Det sjuka är att det är ganska exakt fyra timmar också, hur kan en kropp veta när det gått fyra timmar? Jag blir inte klok på det här och inte är jag trött heller, det är jetlagg from hell! Det är alla hjärtans dag idag och det är inget som jag firar direkt, chefen bjöd på godis idag och det är ju trevligt trots att jag aldrig äter godis. Jag slutade äta godis för snart två år sedan, jag försöker undvika allt som innehåller det vita sockret.

I morgon är det fredag och jag är ledig i helgen, jag och min vän Pontus med familj ska ut och spela Pokémon Go och det ska bli roligt att träffa dom igen. Resten av helgen ska jag bara vara hemma och vila upp mig och förhoppningsvis ska jag ha gjort mig av med min jetlagg. Tack för att du besöker mig.


- Alla hjärtans dag idag



- Blåste kallt idag



- Stora mängder med snö i Falun



- Hoppas att snön försvinner snart



- Chefen bjöd på godis idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar