lördag 2 mars 2019

Fredagen den första mars 2019

Mars är äntligen här och idag när jag vickade lite försiktigt på persiennerna så sken solen, men det var tydligen bara spel för gallerit då det var endast var två plusgrader. Så istället för att gå ut på en promenad så stannande jag hemma och spelade Assassin’s Creed: Odyssey, jag är snart klar med skräpet och jag förstår inte varför jag spelar det om kjag ska vara ärlig. Sen drog jag till jobbet och jobbade halva natten. 

I morgon är jag ledig och då ska jag åka till Inea med min kära mor, jag ska köpa en byrå som jag ska ha i sovrummet, jag ska också köpa lite dalahästar, jag tänkte köpa vita dalahästar och måla om dom är det tänkt. Mer om det senare. I morgon kväll ska jag och Jasmine gå ut och käka lite och sen ska vi gå ut på krogen, hon är en jättebra vän och vi kan prata om allt möjligt. På söndag ska jag förmodligen inte göra ett skit, bara slappa. Tack för att du besöker mig. 


- Den försvann och det blev jäkligt kallt



- Idag kom brevbäraren med förra årets bästa film



- Brevbäraren kom med dessa också, jag älskar Johan Glans



- Det smälter och jag är lycklig



- Bye bye vinterhelvete



- Jag hade ingen lust att jobba idag, inte ens Red Bull hjälpte



- Vackert men kallt idag



- Fint



- Om det ändå var lite varmare

2 kommentarer:

  1. Fina bilder. Nu ska det enligt v-kartan komma mer snö,
    visste att det inte kunde bli en vår med lite snö,
    utan i två hela dagar ska det ristas duntäcke ovan där.

    På tal om filmer var jag och några till och såg "Alita" igår.
    Glömde öronproppar hemma, vet att ljudet är högt och, bitvis
    var det öronbedövande. Jag hade öronen i behåll när vi gick
    ut därifrån, dom satt fast iallafall.

    Vinkelevink!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är sjukt hur högt ljudet är på biograferna. Man blir jundöv!
      Vinkevink.

      Radera