lördag 2 mars 2019

Lördagen den andra mars 2019

Strax före klockan tolv kom min kära mor och hämtade upp mig och vi körde till Ikea i Borlänge, efter att ha diskuterat hur fan folk kör på för vis var vi framme vid möbeljättens stora byggnad. Här köpte jag mig en byrå och lita annat smått och gott, sen åkte vi till Dollar Store och där köpte jag på mig en massa hygienartiklar och tvättmedel. Väl hemma igen så gick jag ut och tog en promenad i det sköna vädret, det blev åtta kilometer totalt.

Efter promenaden började jag montera min byrå och det tog en jäkla tid att montera ihop den, en jävla massa skenor för lådorna blev otroligt tidskrävande och jag hann inte skruva ihop byrån. Senare under kvällen gick jag och min nya vän, Jasmine, ut och käkade och sen drog vi bort till Engelska Puben för att lyssna på karaoke och det blev en otroligt rolig kväll. Tack för att du besöker mig.


- Ikea i Borlänge



- Dollarstore



- Jag tog en promenad



- Vacker himmel



- Falun



- Is



- Isig cykelbana



- Fin vinterdag



- Kålgården i Falun



- Björk



- Vacker himmel



- Sol



- Kålgården



- Blindgatan i Falun



- Det blev åtta kilometer



- Kycklingsallad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar