lördag 16 mars 2019

Lördagen den sextonde mars 2019

Vi har avverkat halva mars nu, men det känns som att det går otroligt segt just nu. Inte blir det bättre av att det drar in ett nytt snöoväder i morgon söndag, att vintern står mig upp i halsen nu är ingen hemlighet. Jag och min vän Pontus med familj drog ut och spelade mobilspelet Pokémon Go och vi var ute i nästan tre timmar, vi körde några raider.

Väl hemma igen så slängde jag mig i säng och tog en ordentlig gubbvila innan jag tvingades hasa iväg till jobbet. Jag åt otroligt mycket mat igår så idag fastar jag, det går rätt bra att vara utan mat en hel dag. Det ska tydligen vara bra för kroppen att fasta i bland, men vad vet jag. Just nu pågår Svenska Skidspelen på Lugnet i Falun och det drar en jäkla massa folk till stan, igår var det jäkligt mycket folk på krogen. Jag jobbar i morgon också, på måndag är jag ledig igen och då ska jag bara sova. Tack för att du besöker mig.

























5 kommentarer:

  1. Keep on working, great job!

    SvaraRadera
  2. Det här skriver jag bara en gång. Nu är jag trött på vinter.

    SvaraRadera
  3. Det bara snöar och snöar. Det som blivit barmark blir
    snabbt igensnöat. Det blåser denna dag och, flingorna
    de faller och far som de inte visste vilket håll de ska.
    Förrädiskt med nysnö om det finns isfläck under, har
    själv drattat på ändan vid olika tillfällen.

    Gillar dina bilder!

    Vinkelevink!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi börjar bli så gamla nu att vi måste börja använda broddar under skorna 😊
      Tack för att du kommenterade.
      Vinkevink 😊

      Radera