fredag 15 mars 2019

Fredagen den femtonde mars 2019

Tanken var att jag skulle gå ut och ta en promenad idag, men det förbannade vädret satte, så klart, käppar i hjulen. I stället för att frysa ihjäl i en snödriva så slog jag mig ner i soffan och spelade Just Cause 4 och det gjorde jag långt in på eftermiddagen, sen bestämde jag och min vän Pontus oss för att ta en promenad och spela Pokémon Go. När vi var nöjda så hörde Pontus fru av sig och vi bestämde oss för att åka iväg och käka på en pizzeria.

Deras yngsta son Markus bjöd mig på kalas när han fyller tre år i augusti, han är så jäkla rolig. Vi bestämde oss för att vi ska ut och spela Pokémon Go i morgon och då hoppas jag att det blir bra väder. Väl hemma igen fortsatte jag spela Just Cause 4 och sen drog jag ut på krogen där jag träffade en massa vänner. Det blev en kul kväll. Tack för att du besöker mig. 



- Brevbäraren hade den här med sig idag



- Skogen



- Änder



- Tisken



- Kallt



- Dunboll



- Pizza



- Hittade Dr. Pepper Light. Underbart!



- Idag släpptes ett nytt avsnitt av tv-serien The Grand Tour

2 kommentarer:

  1. Pizzan blev jag inte avundsjuk på, är ingen favoritmat
    precis, inte Dr. Pepper Light heller :) Änder är tacksamt
    motiv. Ofta kommer de emot en i tron att det finns mat att få.
    Fjärde bilden är riktigt fin.

    SvaraRadera
  2. Är det så? Pizza som är så gott, jag önskar jag kunde skippa pizza.
    Ja änder är tacksamma.
    Vinkevink 😊

    SvaraRadera