torsdag 14 mars 2019

Torsdagen den fjortonde mars 2019

Efter elva timmars sömn var det tydligen dags att vakna någon gång på eftermiddagen, är det bristen på sol trots att jag nyss varit utomlands? Just nu känner jag mig bara less på allt och alla, jag är less på jobbet också, vilket händer några gånger per år. Jag brukar tycka att mars är en jobbig månad och i år är det värre, det blev drygt att se snön smälta ena veckan och en jäkla massa snö veckan efter. I morgon var det tänkt att jag skulle jobba, men jag har tagit ledigt. Jag ska ut på krogen, det enda som fortfarande är kul hälsar en sur gubbe. Tack för att du besöker mig. 


- Äntligen är himlen blå igen



- Det smälter



- Faluns högsta berg, slagghögen



- Underbart med asfalt



- En vacker dag

6 kommentarer:

  1. Visst har du väl nämnt Christchurch när du var iväg, eller har jag fel nu?
    Nära platsen där har det varit terrorskjutningarna. Jag har inte läst
    mer än just det.

    Gillar dina vinterbilder trots att även jag är trött på snö. Hörde en
    vårfågel igår, de är väl förvirrade av all snö som kommer nere t.o.f
    Bäst var det är kommer nog solen fram och snön den far sin kos.

    Vinkelevink!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej. Jo det stämmer, jag var en hel del i Christchurch.
      Ja vårfåglarna fattar väl nada.
      Vinkevink 😊

      Radera
  2. Nästa vecka vänder det och våren kommer

    SvaraRadera
  3. Skickar massa styrkekramar till dig ❤️

    SvaraRadera