onsdag 13 mars 2019

Onsdagen den trettonde mars 2019

Jag var ledig från jobbet både igår och idag och det enda jag har gjort är att tagit det lugnt, egentligen har jag bara lust att skära mig i armarna eftersom det snöar konstant. Det här är nog den jobbigaste mars som jag upplevt på många år, ena veckan är det sol och vackert väder och andra veckan snöar det oavbrutet. Jag längtar till våren, jag vill åka inlines och jag vill bränna långkalsongerna.

Under mina lediga dagar har jag spelat en hel del Just Cause 4 under mina lediga dagar och jag tycker det är bättre än alla dåliga betyg det fick när det släpptes. Både igår och idag besökte jag krogen Engelska puben och det var mer folk än väntat. Nu är det slut på nöjen, i morgon är det dags att gå till jobbet igen. Tack för att du besöker mig.


- Snö, bara en jävla massa snö



- Falun ligger under snö



- Min favorit-staty Snöklockan



- En massa snö



- Nu räcker det med snö



- Stora Torget, Falun



- Är det lill-lördag så är det - skål

1 kommentar: