söndag 10 mars 2019

Söndagen den tionde mars 2019

Jag kom hem vid fyratiden i morse efter att ha jobbat, den här gamla farbrorn somnade direkt. Men det hjälpte föga för jag sov till eftermiddagen och då var det bara att rusa i väg till jobbet igen, jag har jobbat hela helgen och jag ska jobba i morgon måndag innan jag får ledigt i två dagar. På tisdag ska jag inte göra något speciellt, jag hoppas att det blir fint väder så att jag kan börja promenera igen.

Jag saknar mina promenader, jag brukar alltid gå en mil innan jobbet under våren och sommaren. Nu blir det inga promenader alls och det beror på att det är för kallt och elendigt. Men idag när jag gick till jobbet sken solen trots att det var snuskigt kallt ute, jag hoppas verkligen det blir varmare snart. Tack för att du besöker mig. 


- Tar det aldrig slut?



- Sol!



- Sol och kallt



- Skog



- Sol men kallt idag



- Underbara sol



- Den godaste drycken och den sämsta bloggen



- Det började kräksnöa så klart

2 kommentarer:

  1. Nu är det nog dags att slänga in ett nytt inlägg 😉

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahahahahahaha. Du är ju knäpp du 😊
      Jag ska fixa ett inlägg strax. Tack 😊❤️

      Radera