onsdag 27 mars 2019

Onsdagen den tjugosjunde mars 2019

Igår skulle ett företag komma och fixa mitt internet hemma hos mig, så det blev till att stiga upp snuskigt tidigt, klockan var nio. Efter fyra timmars väntan ringde jag och frågade var dom var, dom hade glömt bort mig - så klart! Idag var det samma visa igen, stiga upp äckligt tidigt för att invänta dom, som tur var dök dom upp, gjorde det dom skulle och jag fick sova några timmar innan det var dags att dra till jobbet.

På min promenad till jobbet var det underbara elva grader och jag njöt som en minigris trots att jag gick mot jobbet.
Förra veckan presenterade Apple andra generationen AirPods och jag beställde dom lika snabbt som en iller, igår hämtade jag ut dom och drog iväg till Johan för att sälja mina gamla AirPods som han köpt. Tack för att du besöker mig.


- AirPods generation 2



- Frihet i en liten ask



- Snyggt med gravyr



- Mina 21 månader gamla AirPods är sålda



- Suck



- Jag har börjat äta grönsaker, varför vet jag inte



- En Varg är sjuk



- Elva fantastiska grader



- Fint väder



- Skog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar