fredag 29 mars 2019

Äntligen fredag

Det har varit en lång vecka för mig, en vecka fylld med mycket glädje. För cirka en månad sedan mötte jag en tjej på krogen som var väldigt trevlig och jordnära, vi pratade länge om allt möjligt. I onsdagskväll träffade jag henne på krogen igen och vi pratade länge och väl, när krogen stängde så gjorde jag henne sällskap då vi skulle åt samma håll. Utanför mig frågade jag henne om hon ville följa med upp en stund, vilket hon gjorde.

Vi fortsatte prata och vi pratade så länge att det började ljusna ute, det var länge sedan som jag pratade med en tjej som var så intressant att prata med. Vi har väldigt mycket gemensamt visade det sig, klockan sex på morgonen gick hon och jag känner att jag vill träffa henne igen. Vi får väl se vad som händer.

Jag tog en promenad idag, jag kunde inte sitta inomhus när solen sken för fulla muggar. Men som vanligt blåste det orkanvindar i plytet på mig, jag och min späda kropp höll på att lyfta från marken. Promenader är nog bland det bästa jag vet, att få rensa skallen från allt skräp. Men det spelade ingen roll hur långt jag gick, den där tjejen fanns kvar i skallen när jag kom hem. Tack för att du besöker mig.



- Skönt väder idag



- Äntligen är himmlen oskyldigt blå



- Hittade mer tussilago idag



- Kärlek



- Underbara natur



- Nu får det bli varmare



- Vackra Ford Mustang



- Lovely



- Älskade sol

6 kommentarer:

  1. Dags att hålla tummarna för dig?! Skickar iaf massa kramar till dig ❤️

    SvaraRadera
  2. Det låter verkligen som det skulle kunna bli
    något riktigt bra och fint av den tjejen och dig. :)

    Det blåser här idag, mest nerifrån sjön när jag
    passerar förbi längre uppåt vägen, kommer det starka vindar
    som friskar på ordentligt. Däremot i solen var det skönt och
    ganska så vindstilla.

    Nu är det fredag och helg.
    Önskar dig en fin sådan!
    Vinkelevink! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Ja det är ingen värme alls :(
      Vinkevink :)

      Radera
  3. Härligt med ett glatt inlägg 😊

    SvaraRadera