lördag 30 mars 2019

Harmoni Expo i Solna

Den enda gången som jag lämnar Falun är när jag reser utomlands i januari, jag kommer aldrig iväg någonstans och det beror till stor del på att jag inte äger någon bil. Jag tycker det är skönt att bara få lämna stan även om det är för ett par timmar eller några dagar, så när min vän Jasmine frågade mig om jag ville följa med henne till Solna för att gå på mässan Harmoni Expo så tackade jag ja.

Vi drog från Falun vid lunchtid och vi var framme vid Solna-hallen efter två timmar, inne i hallen var det massor av människor, healingstenar, kristaller, mineraler, tarot, auroläsning, rökelser och annat smått och gott. Jag aåg tidigt en drömfångare som jag föll för och som jag köpte. Väl hemma igen drog jag och Jasmine och käkade pizza och jag är så jävla tacksam över att jag har henne, hon är grym.

Officiell hemsida: harmoniexpo.com


- Harmoni Expo våren 2019



- Mycket trevligt



- Här fanns allt



- Solna-hallen i Sollentuna



- Mycket folk under hela dagen



- Stockholmstrafiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar