tisdag 5 mars 2019

Tisdagen den femte mars 2019

Fettisdagen är här och det är ett underbart vårtecken, någon vår syns dock inte till eftersom det har snöat konstant i över två dygn nu. Det är som om vi har hamnat i början på december igen, vilken mardröm det hade varit. Idag när jag kom till jobbet så bjöd chefen på semla, jag får passa på att tacka trots att jag inte äter några semlor. Begravningen av min morbror kommer allt närmare och nu vill jag bara få det avklarat. I morgon ska jag gå till frisören och förhoppningsvis så kommer jag se ut som folk på begravningen. Tack för att du besöker mig. 

Dagens favoritlåt: Lynyrd Skynyrd - Simple Man


- Nu räcker det med snö



- Det vita möglet



- Vilken vacker vinterdag - sa aldrig någon



- Nu har vi snö fram till juli



- Fick syn på solen i alla fall



- Tack chefen



- Kvällsfoto



- Kameran i min Xs Max imponerar fortfarande på mig



- Nu vill jag ha vår



- Snö



- Helvete va kallt det blev :(

4 kommentarer:

  1. Hmhm va gott med semlor vackra vinter bilder som vanligt (du ser bra ut som du är )kram❤

    SvaraRadera

  2. Bild 2-3 är som nästa dag vi inte vet något om, detsamma gäller dom två bilderna
    ingen vet vad som finns bakom nästa krön. LIte spännande faktiskt. Alla dina
    kvällsbilder är så fina. Ja herre gud om vi nu ska blanda in honom i detta
    så snöar det konstant. Just nu är det nog uppehåll. Det ska komma mer, och jag
    är så trött på detta snöandet. Jag som kommer från Södra Sverige slutade det
    snöa för många herrans år sedan, inte en flinga vid jul eller efter, så jag var
    glad när jag flyttade hitupp men, nu har även jag fått nog.

    Gillar fastalagsbulla men inte med vanilj i och för mig som kommer från Södra Sverige
    hörde jag bara namnet fastlagsbulle. Strunt samma vad det heter :) det räcker
    med en eller två. I år har det varit två, alla dom andra åren, ingen alls.

    Hoppas det går bra i morgon!

    SvaraRadera