torsdag 7 mars 2019

Begravning för morbror

Den sjunde februari gick min morbror bort, han har betytt väldigt mycket för mig. När jag var ung så åkte jag med i hans lastbil så ofta jag kunde och det är tack vare honom som jag blev lastbilschaufför, han älskade sin Scania och det är också hans fel att jag gillar Scania framför alla andra märken. Jag såg upp till honom när jag växte upp. Idag var det begravning i Kopparbergs Kyrka, det blev så klart väldigt jobbigt när det var dags att ta farväl framme vid kistan. Tack för allt morbror. Vila i frid. 


- Kopparbergs Kyrka



- Fint



- Fin kyrka



- Vila i frid 



- Tack för allt morbror 

9 kommentarer:

  1. Jaa väldigt fint allt idag vila i frid min älsksde bror saknar dej😥😥😥😥😥❤❤

    SvaraRadera
  2. Vilket fint hjärta i rosor. Såg dig förresten på stan idag. 😊

    SvaraRadera
    Svar
    1. På Falugatan. Jag hade gått ut från Ica.

      Radera
    2. Jaha 😊 Synd att jag missade dig.
      Ha en fin helg 😊

      Radera

  3. ❤❤så fint det var i kyrkan idag ❤❤

    SvaraRadera