fredag 8 mars 2019

Fredagen den åttonde mars 2019

Jag är ledig från jobbet idag och det är så jäkla skönt. Jag, Pontus och Monika drog ut och spelade mobilspelet Pokémon Go idag, men vädret var uselt. Det snöade och blåste för jävligt så vi hängde mest i bilen, sen åkte vi och hämtade deras yngsta son Markus på dagis och när sötnosen sa ”ja äälkaar deej” så kunde jag knappt hålla tårarna borta, han är så jäkla charmig den killen.

Väl hemma igen så spelade jag en massa Just Cause 4 innan jag drog iväg till en av stans pizzerior och där tryckte jag in en pizza i anletet. På tok för mätt gick jag hem för att pudra nösan och sen drog jag ner på krogen för att lyssna på karaoke. Tack för att du besöker mig. 


- Gull-ungen



- Fett-plätt



- Det ska snöa i flera dagar och jag kräks på skiten



- Karaoke på Engelska

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar