lördag 9 mars 2019

Lördagen den nionde mars 2019

Jag var ut igår och jag hade skitkul, jag drog till Harrys och där träffade jag Helen, det var hundra år sedan jag såg henne. Sen träffade jag Madelaine och vi drog bort till Engelska Puben för att kolla på karaoken, Madde och jag pratade bort hela kvällen och det var mycket trevligt.

Det fortsätter att snöa och jag har ingen aning om hur många dagar i rad som det har snöat nu, det är bra sinnessjukt hur mycket det kan snöa i alla fall. Kollar man in vädret för nästa vecka så ska det snöa ännu mer, vem fan orkar med mer snö? Jag vill bara skära mig med en slö kniv, eller gå i ide.

Jag hann spela en hel del Just Cause 4 idag och jag såg det senaste avsnittet på tv-serien Grand Tour, jag älskar verkligen Grand Tour. Efter att ha myst inomhus var det dags att dra till jobbet och jobba natt, helt jäkla omotiverad jobbade jag halva natten och sen gick jag hem och sov. Tack för att du besöker mig. 


- Kollade på tv-serien Grand Tour



- Spelade Just Cause 4



- Fin gammal skylt



- Bara snö, vi drunknar i snö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar