måndag 22 april 2019

Måndagen den tjugoandra april 2019 (Annandag påsk)

Det är måndag igen och en ny arbetsvecka har precis startat, påskhelgen sjunger på sista versen, en påskhelg som varit helt underbar för min del. Som soldyrkare har jag gått omkring på små rosa moln och bara varit så där märkligt lycklig som Ernst Kirchsteiger tycks vara, jag har varit ute och gått en mil innan jobbet i flera dagar nu och det gjorde jag även idag, jag har även gjort slut på mina ben helt eftersom jag åkt inlines också. Men så här kommer det se ut för mig under hela sommaren, men bara om det blir bra väder så klart.

Jag är ledig tisdag, onsdag och fredag den här veckan och jag ska bara vara ute och njuta av den värme som SMHI har lovat. Jag kommer fortsätta med mina promenader och sen hoppas jag att man börjar sopa upp gruset så att jag kan fara fram som en dåre på gång-och-cykelbanorna. På fredag ska jag spela musik-quiz med Veronika på en av stans krogar och det ska bli kul. Tack för att du besöker mig.

Dagens favoritlåt: Tom Walker - Leave a Light On


- Älskade årstid



- Fiskmåsar



- Björk



- En massa fiskmåsar



- Ibland lyckas man fånga ögonblicket



- Älskar dessa gula saker mot det blåa vattnet



- Gult mot blått



- Mera gult mot blått



- Vackra sommarstaden Falun



- Älskade skog



- Blå blommor



- Jag gick 1 mil idag också



- Åkte en massa inlines



- En magisk kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar