tisdag 23 april 2019

Tisdagen den tjugotredje april 2019

Det vackra vädret fortsätter och jag får inte tillräckligt med sömn, jag vill bara vara ute och ta vara på solen, ljuset och värmen. Kag började dagen med att gå ut och gå en mil, sen mötte jag upp min mor på stan och vi handlade lite på H&M och vi besökte Indiska som för övrigt är min favoritbutik när det kommer till inredning, dom har saker som ingen annan har.

Hungrig som en Varg™ drog jag iväg till en av stans pizzerior för att trycka in en kebabsallad i anletet och när jag satt där själv med mina egna tankar och funderingar så bestämde jag mig för att gå ut och gå en till mil. Väl hemma igen, efter ha gått två mil, tog jag en dusch och mötte upp min vän Veronika och vi gick bort till ett ställe för att lyssna på en föreläsning om sorg.

Du som följt mig under alla år vet att min bästa vän tog livet av sig för snart tre år sedan, trots att det gått tre år snart så känner jag mig ledsen väldigt ofta. Tiden läker alla sår, men den läker inte mina ärr. Föreläsningen var bra men jobbig eftersom lokalen där föreläsningen hölls i är samma ställe som min vän jobbade på. Efteråt gick jag och Veronika bort till en av stans pubar och här blev jag kvar till midnatt då jag var helt slut efter mina promenader. Tack för att du besöker mig.

Dagens favoritlåt: Tom Walker - Leave a Light On


- Himlen är blå



- Det har exploderat i naturen



- Jag känner mig hög på livet



- Älskade sol



- Påskliljor



- Kebabsallad



- Ett träd fullt med nappar som barn lämnat



- Gick en mil på 1:35:00



- Gick en till mil



- Stämmer på mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar