söndag 7 april 2019

Sköna söndag

I september förra året var det riksdagsval i Sverige, ett val som förmodligen blev det märligaste valet som jag varit med om då politiker, vuxna människor alltså, inte kunde bestämma sig för någonting. I Falun missade Postnord en säck med valröster till kommunvalet, 145 valsedlar räknades aldrig med i resultatet, sen visade det sig att dom rösterna hade förändrat resultatet och då beslutades det att det skulle bli omval.

Idag var det omval, två miljoner ska skiten ha kostat oss skattebetalare, jag och min far drog iväg för att rösta - en gång till. Sen drog vi hem till honom och snackade en stund. Sen tog jag en shoppingrunda och efter det en promenad i kylan, väl hemma tog jag reda på tvätten och spelade lite Modern Warfare: onlimr. Under kvällen drog jag bort till en av stans krogar och häckade likt en äggsjuk höna. Tack för att du besöker mig.

Dagens favoritlåt: In this moment - Whore


- Farsan



- Påsken närmar sig



- KappAhl



- Hennes & Mauritz



- Kycklingkebab-sallad



- Tog en skogspromenad i kylan



- Det gick bra i Modern Warfare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar