måndag 8 april 2019

Måndagen den åttonde april 2019

Att dagarna går snuskigt fort nu, det är jag medveten om, men att det redan är måndag suger. Det bästa med måndagar är att det nu är som längst till nästa måndag. Jag tog mig en välförtjänt sovmorgon idag, precis som alla andra dagar. Trots detta så hann jag spela Modern Warfare: online innan det var dags att hiva iväg mig mot jobbet. Dom blommor, som jag sett innan fredagens snökaos, ser ut att ha klarat sig bra. Tack för att du besöker mig. 


- Spelade lite Modern Warfare



- Höll på att dö när jag såg denna på en husvögg idag



- Blommorna ser ut att ha klarat sig



- Överlevde snön som föll i fredags



- Fin



- Fina



- Fint väder men kallt



- Inte mycket kvar av snön som föll i fredags



- Måndagar är tröttsamma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar