torsdag 25 april 2019

Torsdagen den tjugofemte april 2019

Efter två dagars ledigt från jobbet var det så dags att göra själ för lönen, men innan jobbet hann jag gå ut och gå en mil och det här har nu blivit en drog för mig. Tyvärr känns det som att jag har grov mjölksyra i bägge benen så jag sätter inga personbästa direkt, men det ör så himla skönt att komma ut i värmen.

Väl hemma igen så tog jag en gubbvila och sen fanns det ingen återvändo, jag drog till jobbet och slet ihop mina timmar. I morgon fredag är jag ledig och då ska jag gå en mil, åka en massa inlines eftersom dom har börjar sopa upp gruset och jag ska ut på krogen - det är löningsfredag! Tack för att du besöker mig. 

Dagens favoritlåt: Pete Bellis & Tommy - Hypnotize Me (Nikko Culture Remix)


- Modigt att dra in en 25 meters link i trånga Falun



- Björken är här



- Vackra Falun



- Kålgården i Falun



- Varpan i Falun



- Man sopar upp gruset nu - tack och lov



- Jag gick en mil och hittade en vacker T-Scania



- Sveriges bästa tidning kommer från Scania

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar